Մարտ ամսին մասնակիցների թիվը եղել է 1086, նախորդ ամսվա համեմատ 54-ով ավելացել է:
1-ին մակարդակ-685 մասնակից
2-րդ մակարդակ-309 մասնակից
3-րդ մակարդակ- 55 մասնակից
4-րդ մակարդակ-10 մասնակից
առաջարկում են սովորողները-27 մասնակից
Մասնակիցների թիվը սյունաձև դրագրամի տեսքով կլինի՝
Ամենաշատը լուծել են 1-ին մակարդակի խնդիրները, իսկ ամենաքիչը՝ 4-րդ մակարդակի:
Ներկայացնենք մասնակիցների թիվը ըստ դպրոցների
Դպրոց | I-մակարդակ | II-մակարդակ | III-մակարդակ | IV-մակարդակ | առաջադրում են սովորողները |
Արևելյան դպրոց | 194 | 63 | 1 | 1 | |
Արևմտյան դպրոց | 172 | 80 | 1 | ||
Հարավային դպրոց | 162 | 23 | 1 | ||
Հյուսիսային դպրոց | 127 | 19 | |||
Միջին դպրոց | 15 | 85 | 21 | 1 | 21 |
Քոլեջ | 4 | 35 | 17 | 1 | |
Ավագ | 2 | 14 | 8 | 2 | |
Մեդիակենտրոն | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Այլ դպրոց | 7 | 3 | |||
Ընդհանուր թիվը | 684 | 309 | 55 | 10 | 27 |
Ընդհանուր թիվը ըստ դպրոցների.
- Արևելյան դպրոց-պարտեզ— 259
- Արևմտյան դպրոց-պարտեզ— 253
- Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ — 146
- Հարավային դպրոց-պարտեզ — 186
- Միջին դպրոց — 143
- Ավագ դպրոց — 26
- Քոլեջ — 57
- Այլ — 10
Ամենաշատ մասնակիցներն եղել են Արևելյան դպրոց-պարտեզից՝ 259 սովորող:
Ըստ մակարդակների առանձնացնենք այն մասնակիցներին, ովքեր այդ մակարդակում հավաքել են առավել բարձր միավորներ:
Առաջին մակարդակում բոլոր խնդիրները ճիշտ են լուծել 76 մասնակից:
Երկրորդ մակարդակից առավել բարձր միավորներ ստացել են հետևյալ մասնակիցները.
Պետրոսյան | Դավիթ | Աբրահամյան | չորրորդ | Արևելյան դպրոց-պարտեզ |
Պետրոսյան | Գևորգ | Հակոբյան | այլ | Այլ |
Փանյան | Սամվել | Շահվերդյան | ութերորդ | Միջին դպրոց |
Մարտիրոսյան | Անի | Քարամյան | յոթերորդ | Միջին դպրոց |
Սարգսյան | Մարի | Բաղդասարյան | հինգերորդ | Հարավային դպրոց-պարտեզ |
Սարգսյան | Աշոտ | Կարախանյան | չորրորդ | Հարավային դպրոց-պարտեզ |
Երրորդ մակարդակից առավել բարձր միավորներ ստացել են հետևյալ մասնակիցները.
Լիլիթ | Ղազարյան | ութերորդ | Միջին դպրոց |
Էրիկ | Աղախանյան | ութերորդ | Միջին դպրոց |
Գևորգ | Հակոբյան | այլ | Այլ |
Չորրորդ մակարդակից առավել բարձր միավորներ ստացել են հետևյալ մասնակիցները՝
Հակոբյան | Գրիգոր | Հովակիմյան | տասներորդ | Ավագ դպրոց |
Հակոբյան | Հրայր | Հովսեփյան | տասներորդ | Ավագ դպրոց |
Հակոբյան | Հայկ | Մարկոսյան | տասներորդ | Ավագ դպրոց |
Հակոբյան | Գևորգ | Հակոբյան | այլ | այլ |
Առաջադրում են սովորողները, առավել բարձր միավորներ ստացել են հետևյալ մասնակիցները՝
Հակոբյան | Եվա | Խաչատրյան | վեցերորդ | Միջին դպրոց | |
Հակոբյան | Աննա | Արմենակյան | հինգերորդ | Արևելյան դպրոց-պարտեզ | |
Հակոբյան | Գևորգ | Հակոբյան | այլ | Այլ | |
Այժմ ըստ մակարդակների նշենք ամենահեշտ և ամենաբարդ խնդիրները, որոնք մասնակիցները փորձելեն լուծել:
Առաջին մակարդակից
Ամենահեշտ խնդիրը.
Միքայելը փոքր է Դանիելից, Անին փոքր է Միքայելից։ Ո՞վ է նրանցից ամենամեծը։
Ամենադժվար խնդիրը.
200 էջանոց գրքի 50 թերթի հաստությունը 1սմ է։ Քանի՞ սանտիմետր է 200 էջի հաստությունը։Երկրորդ մակարդակից
Ամենահեշտ խնդիրը.
Երկրորդ մակարդակ
Ամենահեշտ խնդիրը.
Մտքումս մի թիվ եմ պահել, Եթե այդ թվին ավելացնեմ նրա կրկնապատիկը, այնուհետև փոքրացնեմ 11-ով, ապա կստանամ 7: Ո՞ր թիվն եմ մտապահել։
Ամենադժվար խնդիրը.
Առաջին խողովակով 1 ժամում ջրավազան է լցվում 24լ ջուր, իսկ երկրորդ խողովակով՝ 42լ։ Երկու խողովակի համատեղ գործելու դեպքում, դատարկ ջրավազանը լցվում է 25 ժամում։ Սկզբում բացեցին միայն երկրորդ խողովակը, 29 ժամ հետո այն փակեցին և բացեցին առաջին խողովակը: Դրանից քանի՞ ժամ հետո լցվեց ամբողջ ջրավազանը:
Երրորդ մակարդակից
Ամենահեշտ խնդիրը
Արշավականներն օրական 8 ժամ հաստատուն արագությամբ քայլելով, 15 օրում կարող են անցնել 480կմ ճանապարհ։ Արշավականները օրական քանի՞ ժամ պետք է քայլեն նույն արագությամբ, որ 2 շաբաթում անցնեն 560կմ ճանապարհ։
Ամենադժվար խնդիրը.
Ալենը, Դավիթը և Վահեն կանգնած են բակում։ Ալենն ասում է, որ Դավիթից երկու անգամ ավելի հեռու է, քան Վահեից, Դավիթն ասում է, որ Վահեից երկու անգամ ավելի հեռու է, քան Ալենից, իսկ Վահեն ասում է, որ Դավիթից երկու անգամ ավելի հեռու է, քան Ալենից։ Նրանցից առնվազն երկուսը ճիշտ են ասում։ Ո՞վ է ստում։
Չորրորդ մակարդակից
Ամենահեշտ խնդիրը.
10 կղզի միացված են կամուրջներով (տե՛ս նկարը): Նվազագույնը, քանի՞ կամուրջ պետք է փակել, որ հնարավոր չլինի A կղզուց հասնել B կղզի:
Ամենադժվար խնդիրը
Քանի՞ եղանակով է հնարավոր շախմատի տախտակի վրա ընտրել մեկական սև և սպիտակ վանդակներ, որոնք գտնվեն տարբեր տողերում և տարբեր սյունակներում:
Առաջադրում են սովորողները
Ամենահեշտ խնդիրը.
Դասարանի սովորողներին հավասարապես բաժանեցին 161 գիրք և 230 գրիչ: Քանի՞ սովորող կա դասարանում:
Ամենադժվար խնդիրը.
Դասարանի սովորողներին հավասարապես բաժանեցին 161 գիրք և 230 գրիչ: Քանի՞ սովորող կա դասարանում:Ամենադժվար խնդիրը
Երկու ժամ առաջին ծորակը և երեք ժամ երկրորդ ծորակը աշխատելու դեպքում դատարկ ավազանը լցվում է: Եթե երեք ժամ առաջին ծորակը աշխատի, իսկ երկրորդը՝ երկու ժամ, ապա կլցվի դատարկ ավազանի 80%: Միայն առաջին ծորակը որքա՞ն ժամանակում կլցնի դատարկ ավազանը: