Ամբողջական ընթերցանությունը՝ Վիլյամ Սարոյան: Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը — «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր (wordpress.com)
Հարցեր և առաջադրանքներ:
- Անծանոթ բառերը դուրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
Տենչանք-ցանկություն
գավակ-ձիու հետևի կողմ
շառավիղ-սերունդ, զարմ, հետնորդ
որթատունկ-մատղաշ՝ նորատունկ վազ
դարման-բուժել
2. Գողությու՞ն էր Մուրադի արածը՝ Արամի կարծիքով, քո կարծիքով:
Արամի կարծիքով դա գողություն չէր, նա մտածում էր, որ պարզապես Մուրադը ձին վերցրել էր. իսկ որոշ ժամանակ անց, երբ կհոգներ ձիուց, կտաներ և ձին կվերադարձներ իր իսկական տիրոջը:
Իմ կարծիքով, ինչ էլ վերցնես առանց տիրոջը հարցնելու, այն գողություն է համարվում, իսկ եթե տերը թույլ է տալիս, ժամանակավոր այն տալիս է քեզ օգտագուծելու համար, արդեն գողություն չէ:
3. Բնութագրիր Արամին:
Արամը նպատակասլաց, կենդանասեր և մի քիչ էլ ստախոս տղա է:
4. Մեղադրիր Մուրադին, արդարացրու, բնութագրիր:
Մուրադը գողություն էր արել և այդ արարքը արդարացում չունի:
Մուրադը շատ էր ցանկանում ձի ունենալ, բայց գումար չուներ, դրա համար էլ գողություն արեց և ձին թաքցրեց: Նա ձիուն ուժեղացրեց և տիրոջը ետ վերադարձրեց: Իմ կարծիքով դա գողություն չէ:
Մուրադը խենթ տղա էր:
5.Բնութագրիր Խոսրով քեռուն:
Խոսրով քեռին բնավորությամբ այնքան վայրագ, այնքան դյուրաբորբոք, այնքան անզուսպ, որ կտրում էր ամենքի խոսքը բղավելով. «Վնաս չունի, ուշադրություն մի դարձրու»։ Եվ միայն այդքանը, անկախ այն բանից, թե ով ինչ է խոսում։
6.Ինչու՞ էր ձին դարձել ավելի ուժեղ ու մեղմ, քան առաջ
Մուրադը գիտեր ձիերի լեզուն, հավանաբար ձիուն լավ վարժեցրել էր, լավ կերակրել էր, դրա համար էլ ձին ուժեղացել էր: